Jakten på ligaguldet är i full gång!

Jakten på ligaguldet är i full gång!

lördag 19 november 2016

Fångsterna sammanställda för 2016

Har roat mig med att sammanställa årets fångster!

Vi har i år fångat 5462 fiskar tillsammans på fiskeligan. Det är Arvid som har fångat flest av dem han står ensam för 1261 av fiskarna som fångats 2016. Flest arter har Andy fångat, han har tagit hela 66 arter under året!

Förutom detta har vi flera nya ligarekord och nya arter på ligan som fångats i år.

Ligarekord i bild är en av de mest uppskattade sidorna på Fiskeligan ;) Titta själv!

Skitfiske!

Senaste ligarekordet i bild! 710g och 43cm monstertunga. (monster i bakgrunden, tunga längst fram)

/Hasse

2 kommentarer:

  1. Blir nyfiken på vad det var för hemskt som fotade Adams fina tunga. Adam ser ju livrädd ut stackaren...

    Sjukt imponerande med många med 60+ arter på årslistan. Jag som var nöjd med mina 50+!

    SvaraRadera
  2. Ja det är riktigt grymt! Några av deltagarna har ju varit utomlands och fiskat men ändå! Jag har några "lätta" kvar på årslistan som jag funderar på att ge ett försök ;)

    SvaraRadera