Jakten på ligaguldet är i full gång!

Jakten på ligaguldet är i full gång!

fredag 6 april 2012

Andreas avancerar med ny lax från Ätran!

Andreas har tagit ett stort kliv i toppen av tabellen förbi både Calle och Thede!

Det var återigen Ätran som stod för underhållningen och laxen när Andreas tog sin syster och farsa ner till vattnet idag.

Andreas skriver:

Regnet öste ner och det kändes som om det inte fanns en enda fisk i vattnet. Men just då. När hoppet var som lägst. Då small det. Jag fick mig en ordentlig fight tills han bara ställde sig vid bottnen och tjurade. Men jag gav mig inte och efter en del pumpande så lyckades jag landa den. 

3,1kg och 80cm vägde fisken och den gav 62 poäng vilket tar Andreas upp på 152 poäng och en fjärdeplats!

/Hasse

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar